pühapäev, 15. september 2013

Õpikeskonnad: I Õpileping 1

Teema. Mida ma soovin õppida? Mis valdkond?
Mul on seda hetkel väga raske kirja panna, sest tahan enne otsustamist kindlalt teada, mille vahel on valida.
  • Õpikeskkonnad üldiselt, suletud ja avatud õpikeskkonnad, eelised, puudused. 
Olen õpilastega läbi viinud gümnaasiumis kunstiajaloo ühe mooduli Moodle'is, osalenud Koolielu "Arvutiga joonistamise" kursusel, kus õpiti Incscape´i ja kogu suhtlus toimus Koolielu portaalis, sel aastal katsetame koolis Dropboxi koolis õpetajate jaoks, varem osalenud paaril e-kursusel.

Eesmärgid. Mis on minu õpiprojekti eesmärgid? Miks ma tahan just seda teemat õppida? Mis sunnib mind seda õppima?
Peale Marju Piiri postituse lugemist (http://www.etu.ut.ee/kevad-2011/opikeskkonnad/) saan aru, et isegi, kui kasutatakse avatud õpikeskkonda jääb siiski alles registreeri-logi sisse, kuna materjalide ülespanemiseks loon ju mina ikka oma nimel kasutajakonto, lihtalt õpilastel võib olla lihtsam minu materjalide lugemine, oma arvamuse avaldamine...
  • soovin leida oma töö jaoks sobivaid keskkondi;
  • saada oskusi õpikeskkonda oskuslikult ja võimalikult efektiivselt kasutada;
  • "hoida kätt pulsil" ehk ajast mitte maha jääda, olla kursis uute suundade ja võimalustega.

Strateegiad. Kuidas ma kavatsen oma eesmärgid saavutada? Missugused tegevused ma pean läbi viima ja mis järjekorras?
  • osalema loengutes;
  • töötama-mõtlema aktiivselt kaasa;
  • üles märkima vajaliku;
  • leitud keskkondi proovin kasutada oma õpetamistöös.
Vahendid/ressursid. Missuguseid vahendeid ma kasutan eesmärkide saavutamiseks (inimesed, materjalid, tehnoloogia)? Kuidas ma neile ligi pääsen?


  • inimesed - kursusekaaslastega suhtlemine, nendelt õppimine, oma õpikogemuse jagamine, saadud kommentaaridega arvestamine, nendest õppimine;
  • materjalid - kavatsen kasutada Haapsalu Kolledži õppekeskust, õppejõudude jagatud materjale, interneti materjale;
  • tehnoloogia - tehnoloogilised vahendid, mis on koolis kättesaadavad.
Hindamine. Kuidas ma tean, et ma olen oma eesmärgid saavutanud? Kuidas ma hindan oma saavutusi? Mis tõestab seda?
  • kui olen leidnud omale sobiva õpikeskkonna, mida koolis rakendan õppeaasta jooksul edukalt ühiskonnaõpetuses.
Reflektsioon. Mis minu jaoks töötas ja mis mitte? Miks? Mis on need aspektid, mille kallal pean veel vaeva nägema? Mis on minu tugevad ja nõrgad küljed? Mida ma peaksin järgmisena tegema?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar