Mul on seda hetkel väga raske kirja panna, sest tahan enne otsustamist kindlalt teada, mille vahel on valida.
- Õpikeskkonnad üldiselt, suletud ja avatud õpikeskkonnad, eelised, puudused.
Eesmärgid. Mis on minu õpiprojekti eesmärgid? Miks ma tahan just seda teemat õppida? Mis sunnib mind seda õppima?
Peale Marju Piiri postituse lugemist (http://www.etu.ut.ee/kevad-2011/opikeskkonnad/) saan aru, et isegi, kui kasutatakse avatud õpikeskkonda jääb siiski alles registreeri-logi sisse, kuna materjalide ülespanemiseks loon ju mina ikka oma nimel kasutajakonto, lihtalt õpilastel võib olla lihtsam minu materjalide lugemine, oma arvamuse avaldamine...
- soovin leida oma töö jaoks sobivaid keskkondi;
- saada oskusi õpikeskkonda oskuslikult ja võimalikult efektiivselt kasutada;
- "hoida kätt pulsil" ehk ajast mitte maha jääda, olla kursis uute suundade ja võimalustega.
Strateegiad. Kuidas ma kavatsen oma eesmärgid saavutada? Missugused tegevused ma pean läbi viima ja mis järjekorras?
- osalema loengutes;
- töötama-mõtlema aktiivselt kaasa;
- üles märkima vajaliku;
- leitud keskkondi proovin kasutada oma õpetamistöös.
- inimesed - kursusekaaslastega suhtlemine, nendelt õppimine, oma õpikogemuse jagamine, saadud kommentaaridega arvestamine, nendest õppimine;
- materjalid - kavatsen kasutada Haapsalu Kolledži õppekeskust, õppejõudude jagatud materjale, interneti materjale;
- tehnoloogia - tehnoloogilised vahendid, mis on koolis kättesaadavad.
- kui olen leidnud omale sobiva õpikeskkonna, mida koolis rakendan õppeaasta jooksul edukalt ühiskonnaõpetuses.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar