1. Õpiväljundid
Kasutab erinevaid
IKT vahendeid ja nende võimalusi õppeprotsessis lähtuvalt konkreetsetest
õppetegevustest. Õpetajate ja
õppejõudude haridustehnoloogiliste pädevuste
põhjal (C.1.6).
Õppija:
- Mõistab rakenduse Scribbler võimalusi kasutamiseks kunstiõpetuse tunnis.
- Kasutab scribbler keskkonda.
- Õpetaja viib läbi kunstiõpetuse tunni arvutiklassis õpetades õpilastele kasutades rakendust Scribbler.
2. Hindamiskriteeriumid
Õppija:
- leiab teemad oma kunstiõpetuse töökavast, millega rakenduse õpetamist siduda, esitleb leitud ideid kaasõppijatele;
- võrdleb rakendust enamkasutatavate joonistamist võimaldavate rakendustega;
- koostab tunnikava Scribbler keskkonna õpetamiseks;
- viib läbi tunni õpilastega rakenduse võimalusi kasutades;
- koostab eneseanalüüsi läbiviidud tunni kohta.
3. Hindamismeetodid:
- Tunnikava rakenduse kasutamise kohta;
- kahe rakenduse või rakenduse ja programmi võrdlus;
- Õpilaste tagasiside tunnile.
- Õpetaja enesehindamine.
Kodutöö link (pdf).
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar